dissabte, 23 de maig del 2009

Setmana carregada de reunions però molt aprofitosa

La veritat es que aquesta setmana ha estat d'allò més carregada de reunions. Fent un anàlisi de la mateixa i quan encara queden dos dies per finalitzar-la, ho faig d'una manera molt positiva. Des de la FCC estem preparant diferents temes que estic segura que seran d'una bona acollida pels nostres federats,... però encara no us puc avançar res....
Dimecres vaig tornar a estar a la Volta, a aquesta vegada a l'arribada a la Pobla de Lillet. Vaig coincidir amb Carlos Castaño, i totes les autoritats locals, que veritablement van fer un enorme esforç per fer arribar a la seva població un final de la millor competició ciclista del nostre país.
Dijous va ser dia de despatx. La veritat es que quan surts un dia i deixes l'ordinador tancat, a l'endemà tens feina doble... però ja se sap, ... tinc clar que la meva feina al capdavant de la Federació comporta sortir i parlar amb clubs, i també gestió en el despatx.
Ahir divendres, a part de les reunions del matí, vaig marxar a Girona. I ho vaig fer per estar present en un acte que em va emocionar. El vicepresident primer de la FCC, Francesc Moradell va rebre de l'Anna Pruna, la medalla de l'esport i vam acompanyar a l'acte quatre presidents de la FCC: Jordi Mariné, Miquel Arbós, Alfons Molist i jo mateixa. Moradell va ser capaç d'ajuntar-nos (en el que havia de ser una sorpresa per a ell, però com sempre, se'n va assabentar abans). En definitiva, una jornada d'aquelles històriques pel ciclisme català: pel premi d'en Moradell i per la presència de quatre presidents, en una mateixa taula.


Moradell felicitats, per la medalla...!!!